Przed: Moim zdaniem okropnie !!!!!!!!!!!!!!!!!!
Po: Oj kochana za mało ciuszków :/ Nie miałam co kabinowac wiec coś takiego zrobiłam
Przed: włosy ok . Ale makijaż ochydny !! Nie ze coś ale jest zbyd mocny!!
Po: zrobiłam łagodniejszy taka mi sie podobasz :) Aa włoski tez zmieniłam i one sa dla ss :D
Myśle ze ok :D











